powerofyou.blogg.se

Bring Hakuna Matata into your life and spread joy and inner peace

No bad weather

Publicerad 2015-07-10 19:04:57 i Allmänt,

Efter gymmet skulle jag hoppa in i bilen för att fara hem, sommarregnet öste ner och jag fick tillbakablick när jag och brorsan va liten och sprang i regnet på åkrarna. Jag trodde jag va helt själv så precis innan jag hoppade in, ställde jag mig några sekunder, tittade upp mot himlen, andades djupt och blundade till medans regndropparna for ner över ansiktet. Så satt jag mig i bilen och ser då en man som går precis bredvid och kikar på mig under sitt paraply och flinar, undra vad han tänkte. Haha, jag bjuder på det flinet iallafall^^

Fina lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inspiration, always choose happiness.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela