powerofyou.blogg.se

Bring Hakuna Matata into your life and spread joy and inner peace

Thank YOU

Publicerad 2015-07-17 10:15:41 i Allmänt,

Igår kväll när jag körde hem lyssnade jag på P4, det pratades om Tacksamhet och man fick skicka in/ ringa in och tacka för det man känner sig tacksam över! Detta tyckte jag va härligt, det gav mig inspiration!
Så nu vill jag också Tacka!
 
 
Jag vill Tacka alla mina färgglada och färgstarka vänner och familj som jag omgev av! Känner mig så lycklg av deras närvaro men även deras frånvaro för de hör alltid av sig och får mig aldrig att känna mig ensam trots avstånd!
 
Lite sköna skogs bilder som jag tog när jag följde med min vän tills hans nyköpa hus som han köpt på annersia (andra sidan på svenska) ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: alisicmelinas.blogg.se

Publicerad 2015-07-19 05:08:56

Vilken härlig blogg du har! Så mycket värme och positiv energi, älskar det.

Svar: Men goa du, tack för fina kommentaren! Din blogg är super bra skriven, jag tror massa människor känner igen sig i det du skriver och känner lättnad och trygghet i att inte vara ensamma med vissa tankar och känslor.
powerofyou.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inspiration, always choose happiness.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela